זירת הפרסומת
פרסומת היא פעולה שנעשית בדרך כלל בתשלום
אשר מציגה ומקדמת מכירה של סחורה, שירות או רעיון.
הפרסומת יכולה לבוא לידי ביטוי בסירטון , תמונה וכו…
פרסומת מסחרית אשר מציגה ומקדמת מכירה של סחורה, שירות או רעיון.
הפרסומת יכולה לבוא לידי ביטוי בסירטון , תמונה וכו…
פרסומת מסחרית זוהי פרסומת שאנו נחשפים אליה מידי יום באמצעות אמצעי התקשורת ההמוניים.
פרסום מוצרים חדשים, ישנים ומחודשים.
הפרסומת נועדה למכור את המוצר (קוקה קולה , במבה , מוכניות וכו..)
פרסומת מסחרית - אצל הדודה והדודהפרסומת נועדה למכור את המוצר (קוקה קולה , במבה , מוכניות וכו..)
במהלך הפרסומת אגם ונועה מציגות את ההנאות של הבית החכם של בזק בצורת שיר .
הפרסומת זכתה להצלחה רבה ואף הפכה ללהיט בקרב בני הנוער .
מהם מרכיבי האפקט השכנוע של הפרסום בפרסומות שבחרתם?
מהם מרכיבי האפקט השכנוע של הפרסום בפרסומות שבחרתם?
המסר – המסר של הפרסומת הוא להגדיל את רכישת הבית החכם של בזק .
דרך הביטוי היצירתית היא בעזרת שיר אשר מתבצע על ידי שתי כוכבות נוער גדולות ומוכרות .
דרך הביטוי היצירתית היא בעזרת שיר אשר מתבצע על ידי שתי כוכבות נוער גדולות ומוכרות .
המוען – מי שמעביר את המסר הוא חברת בזק .
הנמען – קהל המטרה הוא מבוגרים אך הפרסומת הצליחה להיחשף גם בקרב ילדים ובני נוער
בעקבות הכוכבות .
אמצעי התקשורת – הפרסומת הופיעה בכל אמצעי התקשורת שקיימים . בעקבות הכוכבות .
בטלוויזיה , בי וטיוב , ברדיו , בכתבות , בפוסטרים וכו…
מהו המסר הפרסומי בפרסומות שבחרתם?
המסר הפרסומי בפרסומת שבחרתי היא פניית מסר רציונלית . פניית מסר רציונלית היא גישה המבוססת על ניסיון לשכנע ולהעביר מידע על פעולתו של המוצר, התועלת העולה ממנו ויתרונותיו הברורים . בפרסומת שאני בחרתי העברת המוצר נעשה בעזרת יתרונות ברורים .המסר עבר בעזרת מידע חזותי ואף הראה בצורה קיצונית איזה דברים יכולים להימנע אם יהיה ברשות הרוכשים שליטה מלאה על הבית בעזרת המוצר .
פרסומת חברתית
פרסומת חברתית
פרסום חברתי הוא פרסום שמאחוריו עומד גוף ציבורי שאינו מסחרי ו/או פרסום שעל
פי תוכנו ניתן לייחס לו מטרות חינוכיות, ערכיות והתנהגותיות של תרומה לקהילה ולזולת או
של אספקת מידע חיוני לציבור, ושל היעזרות בשירותים חברתיים ציבוריים.
פי תוכנו ניתן לייחס לו מטרות חינוכיות, ערכיות והתנהגותיות של תרומה לקהילה ולזולת או
של אספקת מידע חיוני לציבור, ושל היעזרות בשירותים חברתיים ציבוריים.
קהל היעד בפרסומת הוא לכל אזרחי מדינת ישראל .
האם בפרסומות יש מסר גלוי וברור -
כן , המסר בפרסומת הוא גלוי מאוד . ישראל מתייבשת ולכן צריך וחשוב מאוד לחסוך במים .
מה המטרה של הפרסומות למכור מוצר או להשפיע ולשנות התנהגות -
המטרה של הפרסומת היא להשפיע ולשנות התנהגות . בשנים שהפרסומת יצאה לאוויר אזרחי ישראל היו מבזבזים משאבי מים גדולים ולא היו מתחשבים בכמות המתבזבזת . כאשר דבר זה התחיל להשפיע על המדינה החליטו
להוציא סדרה של פרסומות המשקפות בצורה מתוחכמת שישראל מתייבשת וצריך לחסוך במים .
המטרה הייתה לגרום לאזרחים להבין כי החיסכון במים חשוב מאוד לעתיד של המדינה וכי אם זה לא יקרה מדינת ישראל תתייבש .
מהם מרכיבי האפקט השכנוע של הפרסום בפרסומות שבחרתם?המסר – חיסכון במשאבי המים , דרך הביטוי היצירתית של הפרסומת מתבצע כאשר אנו רואים אישה אשר לאט לאט עורה מתקלף ונסדק וכמו כן גם כל סביבתה . זאת דרך הביטוי לתאר כיצד המדינה מתייבשת .
המוען – מי שמעביר את המסר אלה עמותות אשר מנסות לגרום לחיים טובים ואיכותיים יותר במדינתנו .
הנמען – קהל המטרה של הפרסומת הם כל אזרחי מדינת ישראל . אין אדם במדינה אשר לא משתמש במשאבי מים במהלך היום יום שלו , הפרסומת פנתה לכל קהל יעד אשר יכול לחסוך מים ולמנוע את האסון העתידי .
אמצעי התקשורת – פרסומת הופיעה בטלוויזיה , ביו טיוב , בפוסטרים ובעיתונים .
מהו המסר הפרסומי בפרסומות שבחרתם?
המסר הפרסומי בפרסומת שבחרתי הוא פנייה רגשית .
פניה זו מתבססת על ההנחה שהדרך לעורר את עניין הצרכנים במסר היא באמצעות חוויות
וריגושים.
פרסומות אלו משלבות נרטיבים ודרמות המספרים סיפור בצורה טקסטואלית או בצורה ויזואלית,
תוך המעטה בכמות האינפורמציה הטקסטואלית/הוויזואלית על המוצר המפורסם .
פניה זו מתבססת על ההנחה שהדרך לעורר את עניין הצרכנים במסר היא באמצעות חוויות
וריגושים.
פרסומות אלו משלבות נרטיבים ודרמות המספרים סיפור בצורה טקסטואלית או בצורה ויזואלית,
תוך המעטה בכמות האינפורמציה הטקסטואלית/הוויזואלית על המוצר המפורסם .
בפרסומת '' ישראל מתייבשת '' אנו רואים פנייה לאזרחי המדינה , פניה דרמתית ולא מוכרת .
האישה המתקפלת יוצרת צמרמורות ותחושת הפחדה ,
זה על מנת לגרום לאזרחים לעורר את עניינים במסר ובמטרה .
האישה לא מדברת יותר מידי ורק מדגישה
כי '' ישראל מתייבשת '' וכי עלינו להתעורר ולפעול על מנת למנוע זאת .
פרסום חברתי
האישה המתקפלת יוצרת צמרמורות ותחושת הפחדה ,
זה על מנת לגרום לאזרחים לעורר את עניינים במסר ובמטרה .
האישה לא מדברת יותר מידי ורק מדגישה
כי '' ישראל מתייבשת '' וכי עלינו להתעורר ולפעול על מנת למנוע זאת .
פרסום חברתי
בניגוד לפרסומת מסחרית בה מנסים למכור מוצר , הפרסומת החברתית מנסה לגרום לשינוי . פרסומת זאת מנסה לגרום לאזרחי המדינה להזדעזע ולהתחיל לחסוך . הם מדגישים כי אם זה לא יקרה ישראל תתייבש ויקרה אסונות . זה מידע חיוני מאוד לאזרחים וחובה עליהם לדעת זאת ולהתחיל לפעול .
בעקבות הפרסומות האזרחים התחילו לקחת את נושא המים בצורה רצינית והשתדלו כמה שפחות לבזבז משאבים , הביזבוז הופחת רבות והפרסומת הצליחה להעביר את המסר ואת המטרה .
בעקבות הפרסומות האזרחים התחילו לקחת את נושא המים בצורה רצינית והשתדלו כמה שפחות לבזבז משאבים , הביזבוז הופחת רבות והפרסומת הצליחה להעביר את המסר ואת המטרה .
תגובות
הוסף רשומת תגובה